Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Μίνα Αρναούτη: «Κινδυνεύει η ζωή μου! Δεν μπορώ να βγω από το σπίτι μου!» – Ποιος παρακολουθεί την συνεπιβάτιδα του Παντελίδη;

Share this:

Η Μίνα είναι στα κόκκινα…Η κοπέλα πιέζεται αφόρητα για την υπόθεση του Παντελή Παντελίδη και φοβάται ακόμη και για την ζωή της, όπως εμπιστεύεται σε ανθρώπους του στενού περιβάλλοντος της… «Τα καθάρματα στέλνουν φωτογράφους και δημοσιογράφους έξω από το σπίτι μου για να με παρακολουθήσουν και να δουν με ποιους μιλάω, με ποιον μιλάω, πως είμαι, πως περπατάω, αν κουτσαίνω, αν χαμογελάω, αν δουλεύω αν…αν….αν….θέλουν να μου βρουν επιβαρυντικά στοιχεία όπως τα έχουν στο μυαλό τους. Τρομοκρατούν την μάνα μου, τους συγγενείς μου, τους φίλους μου, ζω έναν εφιάλτη, αλλά θα τους τσακίσω!», αυτά φέρεται να λέει η Μίνα Αρναούτη σε ανθρώπους του στενού κύκλου της.

Το θέμα όμως δεν σταματάει εδώ… Όπως θα σας αποκαλύψω σήμερα… Διαβάστε την συνέχεια στο dimisblog

 



Πηγή: http://ift.tt/2l9UOfU

February 06, 2017 at 10:04AM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος