Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Ξαναχτυπά ο Μιλτιάδης-Αυτή την φορά για Αναστασιάδη κι άλλα

Share this:

Κουτί της Πανδώρας φαίνεται πως μοιάζουν οι αποκαλύψεις του Μιλτιάδη Νεοφύτου στην μακροσκελέστατη συνέντευξή του στον αθλητικό Φιλελεύθερο.

Το πρώτο μέρος της συνέντευξης είχε δημοσιευθεί το Σαββατοκύριακο και σήμερα, ακολούθησε το δεύτερο μέρος, στο οποίο ο εργολάβος και άλλοτε στενός φίλος του τέως Προέδρου της Δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια, μιλά για όλους και για όλα: για τα όσα είπε στο νύν γγ του ΑΚΕΛ, Άντρο Κυπριανού, για την συνάντηση του με το νυν Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη αλλά και για την αντιμετώπιση που τυγχάνει τώρα από τον κόσμο της Ομόνοιας και όχι μόνο.

Αναφορικά με την συνάντησή του με το Νίκο Αναστασιάδη, ο Μιλτιάδης Νεοφύτου λέει ότι η συνάντησή του έγινε μετά από πρωτοβουλία του ιδίου του ΠτΔ που ήθελε όπως λέει να τον γνωρίσει όταν στήριξε τον Κρις Γεωργιάδη για την προεδρία της ΚΟΠ. Προτού πάει στην συνάντηση όπως λέει, ενημέρωσε σχετικά τον Δημήτρη Χριστόφια.

Ο Μιλτιάδης Νεοφύτου αναφέρεται ιδιαίτερα στην επαφή του με τον Δημήτρη Χριστόφια. «Μου στοίχισε πάρα πολλά, όταν μου έδωσαν την κασέττα και άκουσα από τον Άστρα, να λέει ο Δημήτρης Χριστόφιας για μένα ότι «ο άνθρωπος δεν είναι καλά», … δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό μου ότι ο Χριστόφιας θα συμπεριφερόταν έτσι ή ότι μπορούσε να πει κακό λόγο για εμένα. Έκανα τόσα πολλά πράγματα για εκείνον, αλλά επειδή θεώρησε ότι εγκατέλειψα τη διαδικασία, να μου κατζιωθεί σε αυτόν βαθμό;

Και να μου δημιουργήσει αυτά τα πράγματα που μου δημιούργησε; Να προσπαθεί να με βγάλει ότι είμαι πελλός, ότι πίνω χάπια, δεν το περίμενα! Αυτός που έχει την ευθύνη είναι ο Χριστόφιας, ένας Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Εγώ έχω στοιχεία. Ο Χριστόφιας έκανε προπαγάνδα», λέει ο Μιλτιαδης Νεοφύτου στην συνέντευξή του.

Δείτε εδώ σχετικά: Ξεσπαθώνει ο Μιλτής:Αν δεν γινόταν το Μαρί,δεν είχαμε κρίση

Σχετικά με την φυγή του από την Ομόνοια ο Μιλτιάδης Νεοφύτου, αναφέρει ότι ήθελε να φύγει αλλά δεν τον άφηναν.  «…Στο τέλος της μέρας όταν αποφάσισα να φύγω, πήγα και το είπα στον Άντρο Κυπριανού. Αν το έλεγα στον Χριστόφια θα τον είχα συνέχεια πάνω στην κεφαλή μου. Και το είπα στον Άντρο: «Μην μου ξαναπείτε. Τελείωσε!».



Πηγή: http://ift.tt/2m2ZBQb

February 28, 2017 at 04:14PM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος