Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Σισέ: «Ο Μαρινάκης προσέβαλε τον ανδρισμό μου»

Share this:

Ο Τζιμπρίλ Σισέ επανέλαβε στην κατάθεσή του ότι ο Βαγγέλης Μαρινάκης τον προσέβαλε, δεν δέχθηκε τον σεβασμό (κι όχι την συγνώμη) του και απείλησε με μήνυση την υπεράσπιση του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός, που τον κατηγόρησε ότι έχει κακή σχέση με την αλήθεια.

Επεισοδιακή ήταν η κατάθεση του Τζιμπρίλ Σισέ στο Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά, σε μία δίκη που διεκόπη και θα συνεχιστεί στις 27 Μαρτίου. Ο πρώην άσος του Παναθηναϊκού επανέλαβε ότι ο Βαγγέλης Μαρινάκης προσπάθησε να προβάλει τον ανδρισμό του και πως δεν δέχεται τον σεβασμό (κι όχι την συγνώμη) που του έχει εκφράσει ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός τον οποίο κατηγορεί για εξύβριση και επιθετική συμπεριφορά.

Ο Τζιμπρίλ Σισέ υποστήριξε ότι χτυπήθηκε από άγνωστο άνδρα μετά το τέλος του επεισοδιακού ντέρμπι τον Φεβρουάριο του 2011, ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, ενώ τα πνεύματα οξύνθηκαν και οι τόνοι ανέβηκαν ότι ο δικηγόρος του Βαγγέλη Μαρινάκη, Θέμης Σοφός είπε στον Γάλλο άσο πως: «έχει κακή σχέση με την αλήθεια», με τον Γάλλο άσο να αντιδρά και να απειλεί με μήνυση.

«Ήθελε να με γελιοποιήσει»

Στην αρχική του τοποθέτηση, ο Τζιμπρίλ Σισέ στάθηκε στην προσπάθεια του Βαγγέλη Μαρινάκη να τον γελιοποιήσει με την συμπεριφορά του: «Βασικά ήταν ξεκάθαρο ότι ήθελε να με γελοιοποιήσει, λέγοντας ότι αν θέλεις να φύγεις από την Ελλάδα να πάρεις τα φουστάνια σου και να φύγεις.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν ήταν έξυπνο αυτό που έκανε γιατί μετά από όλα όσα είχαν γίνει, αντί να ηρεμήσει την κατάσταση, με κορόιδευε και δημιουργούσε ένταση. Φυσικά προσέβαλλε τον ανδρισμό μου, δεν το έκανε άμεσα, αλλά έμμεσα. Εμείς πήγαμε να παίξουμε ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου που είτε κερδίζεις είτε χάνεις.

Δεν ξέρω γιατί τα είπε αυτά που είπε. Ακόμα και όταν έπαιζα στον Παναθηναϊκό ένας από τους καλύτερους φίλους μου έπαιζε στον Ολυμπιακό. Δεν ξέρω πώς μπήκαν μέσα οι οπαδοί, εγώ ήμουν απογοητευμένος από το αποτέλεσμα και μέχρι να το καταλάβω είχαν μπει μέσα. Πρώτα δέχθηκα λεκτική επίθεση και στη συνέχεια σωματική.

Καθώς πηγαίναμε προς τη φυσούνα υπήρχαν πολλά άτομα και κάποιοι από αυτούς μας επιτέθηκαν. Πήγαμε στα αποδυτήρια και απλά υπήρχε κόσμος που φώναζε χωρίς να καταλαβαίνω τι λένε, αλλά υπήρχε οργή. Δεν έχω ζήσει ποτέ κάτι παρόμοιο και στεναχωριέμαι που το λέω γιατί αγαπώ την Ελλάδα.».

Ο Μαρινάκης μου είπε: «σας γαμ… ε»!

Ο Γάλλος άσος στην συνέχεια της κατάθεσης του έδωσε ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες για όσα έγιναν στα αποδυτήρια του «Καραϊσκάκης» μετά το τέλος του επεισοδιακού ντέρμπι: «Δεν υπήρχε κάποιος τραυματισμός από τα αντικείμενα που έπεσαν στον αγωνιστικό χώρο. Σε όλα τα μεγάλα ντέρμπι με ΠΑΟΚ και ΑΕΚ ποτέ δεν είχαμε τέτοια αντιμετώπιση. Θυμάμαι σε κάποια παιχνίδια να πέφτουν αντικείμενα. Είναι ευρωπαϊκός νόμος ότι θα πρέπει να υπάρχει προστασία στους ποδοσφαιριστές.

Όταν μπούμε στο γήπεδο του αντιπάλου είναι ευθύνη του γηπεδούχου να προστατέψει τον φιλοξενούμενο. Υπήρχαν άνθρωποι σεκιούριτι των γηπεδούχων. Μετα το παιχνίδι πήγα να δω τον διαιτητή, ο κ. Μαρινάκης ήταν με τον διαιτητή και έτσι επέστρεψα στα αποδυτήρια. Τον είδα ξανά μετά τη συνέντευξη όπου μου είπε "σας γαμ… ε».

Φυσικά ήμουν θυμωμένος, είχαμε χάσει το παιχνίδι και μετά έγινε και αυτό. Είπα στη συνέντευξη ότι ήθελα να φύγω από την Ελλάδα και στη συνέχεια συνάντησα τον κ Μαρινάκη που έκανε τη χειρονομία και είπε ‘σε γαμ...α’.

Δεν είχε συμβεί κάτι στο παρελθόν όποτε ναι ένιωθα ασφαλής. Νομίζω ότι εκ του αποτελέσματος θα έπρεπε να πάρουν περισσότερα μέτρα. Ήταν μεγάλη η ένταση όλη την εβδομάδα. Από την εμπειρία μου στα ντέρμπι Μαρσέιγ - Παρί Σεν Ζερμέν τα μέτρα ασφαλείας ήταν παραπάνω από το κανονικό». 

«Με χτύπησε ένας άντρας ντυμένος στα μαύρα»

Σε ερώτηση από τον δικηγόρο του, για το αν χτυπήθηκε από την εισβολή των οπαδών του Ολυμπιακού μετά το τέλος του ματς, ο Σισέ ήταν ξεκάθαρος: «Φυσικά υπέφερα, χτυπήθηκα και είχαμε χάσει τον αγώνα. Χτυπήθηκα από πίσω. Αυτός που με χτύπησε ήταν ντυμένος στα μαύρα, σκέφτομαι ότι ήταν από άνθρωπο ασφαλείας», ενώ ακολούθησαν απανωτές ερωτήσεις σχετικά με:

Τις εκφράσεις που του είπε ο Βαγγέλης Μαρινάκης: «Φυσικά είναι υποτιμητικό αυτό που είπε. Κορόιδεψε εμένα και τον ανδρισμό μου. Μπορεί φυσικά να φοράει κάποιος φούστες και να είναι άντρας. Ακόμα και οι τσολιάδες φοράνε φούστες και είναι πραγματικοί άντρες.

Αν μου είχε ζητήσει συγγνώμη δεν θα ήμασταν εδώ σήμερα. Ήμουν πολύ καλά στην Ελλάδα, είχα έρθει όμως εδώ για να παίξω ποδόσφαιρο και όχι για να έχω τέτοιες καταστάσεις. Δεν ξέρω αν θα είχα μείνει, αν δεν είχε γίνει αυτό, αλλά το περιστατικό με ώθησε στο να πάρω την απόφαση να φύγω. Είναι η πρώτη φορά που μου συνέβη αυτό και έχω παίξει πολλά και μεγάλα ντέρμπι».

Αν ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει εκφράσει τον σεβασμό ή την συγνώμη του ή αν θα δεχόταν κάτι τέτοιο: «Ναι, έχει εκφράσει το σεβασμό όχι όμως και τη συγγνώμη του, Τώρα είναι πολύ αργά πια για κάτι τέτοιο, έχουν περάσει πέντε χρόνια».

Αν είδε τον Βαγγέλη Μαρινάκη όταν πήγαινε προς τα αποδυτήρια ή αν τον είδε να προτρέπει τους οπαδούς να φερθούν αντιαθλητικά: «Τον είδα μόνο στα γραφεία του διαιτητή. Δεν είδα πουθενά τον κ. Μαρινάκη πριν μπω στα αποδυτήρια, ούτε να προκαλεί κόσμο εκεί να δείξει αντιαθλητική συμπεριφορά. Δεν γνωρίζω ποιος είναι υπεύθυνος ασφαλείας του γηπέδου». 

Αν ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός είχε επιθετικό ύφος απέναντι του: «Όταν κάποιος λέει ‘σε γαμ…α’ είναι ήδη επιθετικός», ενώ στην παρατήρηση της υπεράσπισης πως η φράση αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην ποδοσφαιρική αργκό ο Σισέ είπε: «Όχι, εγώ δεν την έχω χρησιμοποιήσει γιατί σέβομαι τους παίκτες».

Τι είπε ο ίδιος στον διαιτητή της αναμέτρησης: «Βάλαμε ένα γκολ που το ακύρωσε και πήγα να διαμαρτυρηθώ γιατί ήμουν αρχηγός. Του μίλησα στα αγγλικά και μου απάντησε στα αγγλικά». 

«Δεν φοράω φούστες. Ήταν κιλτ»

Ο Τζιμπρίλ Σισέ συνέχισε να απαντάει σε απανωτές ερωτήσεις:

Για την υπογραφή που έβαλε στο φύλλο αγώνα: «Το υπέγραψα χωρίς να ξέρω τι θα γράψει. Είναι το φύλλο αγώνα και πρέπει να το υπογράψω. Όταν πήγα να το υπογράψω μου το διάβασε άνθρωπος της ομάδας. Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία στο περιεχόμενο γιατί ήμουν σε ένταση». 

Για την συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός στο καμαράκι των διαιτητών: «Ήταν εκείνος ήδη εκεί. Με ρώτησε γιατί ήμουν εκεί, αλλά δεν του απάντησα. Δεν μίλησα πολύ με το διαιτητή. Δεν θυμάμαι ποιο πρόσωπο ήταν μαζί μου και μου διάβασε το φύλλο αγώνα». 

Για το αν ο Βαγγέλης Μαρινάκης ήθελε για τον θίξει με τις στιλιστικές του επιλογές: «Δεν φοράω φούστες ήταν κιλτ. Είναι ψευδές γιατί φοράω κιλτ, όχι φούστα. Θα μπορούσαν να το αποκαλέσουν όπως θέλουν. Ήθελε να με κοροϊδέψει. Δεν ξέρω ελληνικά, δεν ξέρω τι έχουν γράψει. Δεν ασχολούμαι με τον Τύπο». 

Για το αν ο ίδιος έχει κάνει δηλώσεις με υβριστικό τρόπο: «Όχι, δεν έχω κάνει τέτοια δήλωση», ενώ όταν η υπεράσπιση του υπενθύμισε μία δήλωση του μετά από ένα παιχνίδι με την ΑΕΚ, όπου ο Γάλλος είχε πει «νιώθω ότι με γαμ….ε», ο Γάλλος μίλησε για μεταφραστικό λάθος:«Όχι, δε χρησιμοποίησα τη λέξη αυτή. Στα γαλλικά είπα ότι μου τη φέρανε και μεταφράστηκε προφανώς με αυτό τον τρόπο». 

Για το αν κατέβηκε ο ίδιος ή κάποιος άλλος παίκτης του Παναθηναϊκού από το πούλμαν: «Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά κάτι πρέπει να συνέβη, νομίζω κατέβηκαν 1-2 παίκτες». 

Για το αν οι άνθρωποι ασφαλείας του Παναθηναϊκού μπόρεσαν να επέμβουν κι αν τα μέτρα ήταν επαρκή: «Ναι, μπήκαν μαζί μας αλλά δεν ξέρω αν υπήρξε συνεργασία. Εκ του αποτελέσματος τα μέτρα δεν ήταν αρκετά. Είναι η ευθύνη των ομάδων». 

Η ένταση με τον δικηγόρο του Μαρινάκη

Προς το τέλος της εκδίκασης οι τόνοι ανέβηκαν όταν ο δικηγόρος του Βαγγέλη Μαρινάκη έκανε ένα σχόλιο που έκανε… μπουρλότο τον Σισέ: «Κύριε Σισέ, έχετε κακή σχέση με την αλήθεια», είπε ο δικηγόρος Θέμης Σοφός, προκαλώντας την έκρηξη του Γάλλου, ο οποίος απάντησε με σφοδρό ύφος: «αν με αποκαλείτε ψεύτη, θα σας κάνω μήνυση».

Η δίκη διεκόπη το μεσημέρι και και θα συνεχιστεί στις 27 Μαρτίου.



Πηγή: http://ift.tt/2m3cdGQ

February 28, 2017 at 05:42PM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος