Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Ο Χαράλαμπος τρέχει για τα παιδιά που μάχονται κατά του καρκίνου

Share this:

Ο Χαράλαμπος Ιωάννου θα τρέξει στον Διεθνή Μαραθώνιο Λεμεσού τον ερχόμενο Μάρτη με σκοπό να μαζέψει χρήματα, προκειμένου να εκπληρωθούν οι ευχές των παιδιών που μάχονται κατά του καρκίνου.

Έχοντας βιώσει ο ίδιος τον δύσκολο δρόμο του καρκίνου, μέσω της ασθένεια του μικρού του γιού Παναγιώτη στην ηλικία του ενός μηνός και στην ηλικία των 2,5 ετών, αναθεώρησε τη ζωή του από κάθε άποψη.

Όλα τα χρήματα που θα μαζέψει θα δοθούν στον σύνδεσμο «Ένα Όνειρο μια Ευχή», με σκοπό τα χρήματα αυτά να πραγματοποιήσουν την ευχή ενός παιδιού.

Αυτούσια η επιστολή του Χαράλαμπου Ιωάννου.

Είμαι ο Χαράλαμπος Ιωάννου, 38 ετών, δάσκαλος Ειδικής Εκπαίδευσης, σύζυγος, πατέρας δύο ανήλικων παιδιών και στον ελεύθερο μου χρόνο ερασιτέχνης δρομέας. Ξεκίνησα να τρέχω το 2007 με τη γέννηση του μεγαλύτερου μου γιού. Ο στόχος απλός, να γίνω πρότυπο πατέρα για το παιδί μου, χωρίς ιδιαίτερους αγωνιστικούς στόχους και φυσικά χωρίς ποτέ να περάσει από το μυαλό μου ο τερματισμός σε Μαραθώνιο δρόμο. Το ένα έφερε το άλλο και 10 χρόνια μετά έχω τρέξει αμέτρητους αγώνες 5km, αρκετούς Ημιμαραθωνίους, 5 Μαραθωνίους με καλύτερο χρόνο το 2:46 και έναν υπερμαραθώνιο βουνού 50χλ.

Το 2010 με τη γέννηση του δεύτερου μου γιού, αναθεώρησα τη ζωή από κάθε άποψη. Ξαφνικά η δουλειά, οι φίλοι, το τρέξιμο δεν είχαν καμία απολύτως σημασία για μένα. Η ασθένεια που πέρασε το νεογέννητο μου παιδί στην ηλικία των μόλις ενός μηνός και μετά ξανά για δεύτερη φορά στην ηλικία των δυόμιση ετών με οδήγησαν σε ένα δρόμο δύσκολο, απρόβλεπτο, γεμάτο ανασφάλεια και καθημερινό άγχος. Βλέπετε, ο καρκίνος δεν κάνει διακρίσεις. Δεν γνωρίζει χρώμα, εθνικότητα, θρησκεία και όπως από πρώτο χέρι γνώρισα εγώ, ηλικία. Οι καθημερινές δυσκολίες αμέτρητες, το άγχος και η αγωνία απερίγραπτη, το μέλλον απρόβλεπτο. Ποτέ όμως δεν έπαψα να ελπίζω, να πιστεύω και να πολεμώ για το παιδί μου. Από την μία ο Παναγιώτης μου να δίνει τη δικιά του καθημερινή μάχη και από την άλλη εγώ και η γυναίκα μου, εκεί, πάντα δίπλα του, πάντα μαζί του.

Τέσσερα χρόνια μετά ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία. Όταν πριν από ένα περίπου χρόνο ο Παγκύπριος Σύνδεσμος για παιδιά με καρκίνο και συναφείς παθήσεις «Ένα Όνειρο μια Ευχή», πραγματοποίησε την ευχή του, το χαμόγελο και η χαρά που σχηματίστηκε στο πρόσωπο του γυρόφερναν για μέρες στη σκέψη μου. Τότε ήταν που πήρα την απόφαση να κάνω και εγώ κάτι παρόμοιο. Είχα δώσει υπόσχεση  στον εαυτό μου πως αυτό που βίωσε ο γιός μου εκείνη την ημέρα θα ήθελα να το ζήσουν και άλλα παιδιά που υποφέρουν από καρκίνο.  Στις 19 Μαρτίου 2017 λοιπόν, θα τρέξω στον Διεθνή Μαραθώνιο της Λεμεσού το αγώνισμα του Μαραθωνίου δρόμου, με στόχο να μαζευτούν χρήματα προκειμένου να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που μάχονται με δύναμη, ελπίδα και κουράγιο απέναντι  στον καρκίνο. Υποστηρικτής της προσπάθειας μου αυτής είναι ο Σύνδεσμος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Πάνω Πολεμιδιών –Καρμιώτισσας όπου και εργάζομαι. Την πρωτοβουλία στηρίζει επίσης και ο  Παγκύπριος Σύνδεσμος για παιδιά με καρκίνο και συναφείς παθήσεις «Ένα Όνειρο μια Ευχή».

Για τον σκοπό αυτό έχουν ανοιχθεί δύο λογαριασμοί στο Συνεργατικό Ταμιευτήριο Κύπρου:

α. αρ. λογαριασμού IBAN: CY76 0070 5010 0000 0000 2027 7575 BIC: CCBKCY2N στο όνομα «Ιωάννου Χαράλαμπος» και με την αναφορά «Μαραθώνιος+Όνομα Καταθέτη».

β. αρ. λογαριασμού IBAN: CY86 0070 3020 0000 0000 4025 9391 BIC: CCBKCY2N στο όνομα «Σύνδεσμος Γονέων Δημοτικού Σχολείου Καρμιώτισσας» και με την αναφορά «Μαραθώνιος + Όνομα Καταθέτη».

Όλες οι  εισφορές θα πάνε αποκλειστικά στην εκπλήρωση ευχών των παιδιών που αποτείνονται στον Σύνδεσμο «Ένα Όνειρο μια Ευχή».



Διαβάστε περισσότερα → http://ift.tt/2kLV4NX

January 30, 2017 at 07:40PM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος