Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Γνωστός Έλληνας τραγουδιστής έκανε πρόταση συνεργασίας στην Σπυροπούλου κι εκείνη… τον απέρριψε! Δεν φαντάζεστε ποιος είναι…

Share this:

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου είναι γνωστό πως είναι λίγο ιδιόρρυθμη στις συνεργασίες της…

Σήμερα, στην κάμερα της εκπομπής «Φτιάξε καφέ να στα πω», μίλησε ο Άρης Πλασκασοβίιτης ο οποίος μεταξύ άλλων αποκάλυψε την πρόταση που είχε από την εκπομπή «Σπίτι μου σπιτάκι μου», αλλά εν τέλη δεν τα βρήκαν με την Σπυροπούλου, γιατί εκείνη δεν συμφώνησε σε αυτό που πρότεινε…

«Είχα πρόταση από την Κωνσταντίνα να είμαι στην εκπομπή της, όμως εγώ ήθελε να έχω μία καλλιτεχνική στήλη για να παρουσιάζω παραστάσεις, θέατρα κλπ… Ωστόσο εκείνη δεν συμφώνησε και δεν προχώρησε η συνεργασία..» – Δείτε το απόσπασμα στο βίντεο που ακολουθεί:

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Εκτός εαυτού ο Μένιος Φουρθιώτης! «Έκοψε» συνεργάτη του για ανάρμοστη ερώτηση on air για τους ιερείς που είναι ομοφυλόφιλοι!

Rising Star Duels: Βούρκωσε η παίκτρια της Δέσποινας Βανδή On air με την σκληρή κριτική της!

Απίστευτη αποκάλυψη! Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης ΔΕΝ γεννήθηκε στην Ελλάδα! Δεν πάει το μυαλό σας σε ποια χώρα…



Πηγή: http://ift.tt/2kxxR38

February 06, 2017 at 08:17AM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος