Την πυραυλάκατο «Μελτέμ» συνόδευαν, όπως αναφέρεται και σε ανακοίνωση του ελληνικού ΓΕΕΘΑ, δύο φουσκωτά με Τούρκους κομάντος οι οποίοι φέρονται να έκαναν αναπαράσταση της θλιβερής κρίσης που είχε σημειωθεί στα Ίμια το 1996.
Στην περιοχή έσπευσε η κανονιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού «Κραταιός» και δια ασυρμάτου ζήτησε από την τουρκική πυραυλάκατο να αποχωρήσει από την περιοχή, όπως και έγινε αφού μετά από λίγα λεπτά η τουρκική πυραυλάκατος αποχώρησε, συνοδεία των φουσκωτών με προορισμό την Αλικαρνασσό.
Oι Τούρκοι στην συνέχεια «ανέβασαν» φωτογραφίες και βίντεο από την «επίσκεψη» στα Ίμια στην επίσημη ιστοσελίδα του τουρκικού επιτελείου, ενώ πολύ σύντομα η είδηση είχε γίνει πρώτο θέμα σε όλα τα τουρκικά ΜΜΕ.
Ωστόσο, η προκλητικότητα των Τούρκων συνεχίστηκε, αφού ο υπουργός Άμυνας, Φικρί Ισίκ, χαρακτήρισε την παρουσία του αρχηγού των Ενόπλων Δυνάμεων της Τουρκίας στην περιοχή «επίσκεψη ρουτίνας». Όπως μετέδωσε η ανταποκρίτρια του ΑΝΤ1 στην Τουρκία Μαρία Ζαχαράκη, σε ερώτηση δημοσιογράφου προς τον Ισίκ, κατά την επίσκεψή του στην Αδριανούπολη, είπε ότι η Τουρκία στο Αιγαίο δεν πρόκειται να δεχτεί τετελεσμένα γεγονότα.
Πάρα πολύ σοβαρή χαρακτήρισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας την παραβίαση των ελληνικών χωρικών υδάτων από τους Τούρκους, καθώς όπως τόνισε «δεν παραβιάστηκαν μόνο τα ελληνικά θαλάσσια σύνορα από την Τουρκία αλλά και τα σύνορα της Ευρώπης. Παραβιάστηκε η συνθήκη της Λωζάνης».
«Ελπίζω ότι δεν θα υπάρξει επανάληψη στο μέλλον γιατί κάτι τέτοιο θα έχει συνέπειες όχι μόνο στις διμερείς σχέσεις αλλά και στις σχέσεις της Τουρκίας με την Ευρώπη», υπογράμμισε ο κ. Παυλόπουλος.
Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής Υπουργός Άμυνας Δημήτρης Βίτσας τόνισε ότι «τα ελληνικά σύνορα, χερσαία, θαλάσσια και εναέρια είναι και θα είναι απαραβίαστα και δεν πρόκειται να τα βάλουμε σε κανένα τραπέζι διαπραγμάτευσης».
Διαβάστε περισσότερα → http://ift.tt/2ju3ett
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου