Ο Φάνος Κατελάρης τραυματίστηκε στο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ και οι εξετάσεις έδειξαν διάστρεμμα 2ου βαθμού. Κάτι που θα τον κρατούσε εκτός για περίπου 3 βδομάδες.
Δέκα μέρες μετά, ο Φάνος προπονήθηκε κανονικά και είναι στην αποστολή.
Πηγή: http://ift.tt/2mDyVCM
March 17, 2017 at 07:21PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου