Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Χαρούμενος που επιστρέφει στα γήπεδα ο Μάρκος

Share this:

Ο Μάρκος Παγδατής εξέφρασε, μέσω ανάρτησης του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, την ικανοποίηση του για το γεγονός ότι οι γιατροί του έδωσαν την έγκριση για να μπορέσει να αγωνιστεί ξανά μετά τον τραυματισμό του.
Αναφέρει ο πρωταθλητής μας...
''Είμαι χαρούμενος που επιτέλους που πήρα το ''προχώρα'', από τους γιατρούς μου ώστε να αρχίσω προπονήσεις και να επιστρέψω στο γήπεδο. Πήρα τον χρόνο μου ώστε να φροντίσω το τραύμα στον αστράγαλο, τώρα προσβλέπω στην επιστροφή μου στο court και δουλεύω σκληρά με την ομάδα μου για να διατηρήσω την φυσική μου κατάσταση και να ξανά ξεκινήσω. Χάρηκα για τη θετική διάγνωση του ιατρού έτσι μπορώ να λάβω μέρος στο Ντέιβις Καπ την επόμενη εβδομάδα. Θα σας δω στην Κύπρο!''


I am finally glad to be given the go-ahead from my doctors to start my training and get back on court. Having taken time to treat my ankle, I am now looking forward to being back on court and I am working hard together with my team to maintain my fitness and get going again. I was glad for the positive report from the doctor so I can also take part in the Davis Cup by BNP Paribas tie next week! See you in Cyprus!

More: http://ift.tt/2opxnh0

Image may contain: 1 person, playing a sport, tennis and text



Πηγή: http://ift.tt/2opzotT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος