Αντιμέτωποι με βαρύτατα πρόστιμα θα είναι όσοι ποδηλάτες δεν συμμορφώνονται με τον κώδικα του νόμου.
Ενώπιον της Επιτροπής Συγκοινωνιών τέθηκε σήμερα νομοσχέδιο που αφορά τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των οδηγών ποδηλάτων.
Το νομοσχέδιο απαγορεύει τη χρήση ποδήλατου σε αυτοκινητόδρομο και σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με εξαίρεση την διοργάνωση αγώνων κατόπιν άδειας.
Απαγορεύεται η μεταφορά αντικειμένων, τα οποία εμποδίζουν την ασφαλή οδήγηση, η μεταφορά ζώου ή άλλου επιβάτη εκτός και αν υπάρχει ειδικό κάθισμα.
Απαγορεύεται επίσης η οδήγηση ποδηλάτου σε παράλληλες πορείες και η χρήση του υπό την επήρεια αλκοόλης.
Τα ποδήλατα θα πρέπει να φέρουν, φωτισμό στο πίσω μέρος, ο οποίος να είναι ορατός από απόσταση τουλάχιστον 150 μέτρων, κουδούνι και η κατάσταση των ελαστικών να είναι καλή.
"Επιτέλους έφτασε ο νόμος για τους ποδηλάτες στην τελική ευθεία. Θα πρέπει κατά την άποψη μου να δοθούν 6 μήνες περιθώριο για να ενημερωθούν οι ποδηλάτες", δήλωσε ο βουλευτής του ΑΚΕΛ Χριστάκης Τζιοβάνης.
Ο βουλευτής του Κινήματος Οικολόγων Χαράλαμπος Θεοπέμπτου είπε ότι "σύμφωνα με το νομοσχέδιο το πρόστιμο για τους παραβάτες φτάνουν μέχρι και τα 1500 ευρώ ή και 6 μήνες φυλάκισης".
Πηγή: http://ift.tt/2nvTvct
March 24, 2017 at 02:00AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου