Οι ποδοσφαιριστές της Ομόνοιας βγαίνουν μπροστά. Καλούν τους φίλους της ομάδας σε στήριξη για τη νέα χρονιά και πως μαζί αναμένεται επιστρέψουν σε πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Μετά από καιρό, λοιπόν, οι παίκτες της Ομόνοιας το δηλώνουν…θέλουμε να πρωταγωνιστήσουμε. Αυτό είναι καθαρό και ίσως βοηθήσει και στην ψυχολογία τους εν όψει της νέας χρονιάς.
Πηγή: http://ift.tt/2nqhUwf
March 31, 2017 at 01:08PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου