Η τιμωρία του Αλεξάντερ Νέγκρι σε συνδυασμό του σοβαρού τραυματισμού του Ανδρέα Ευσταθίου, δημιούργησε τεράστιο κενό στη θέση των τερματοφυλάκων της Δόξας. Η προσφυγική ομάδα είχε μείνει μόνο με τον Ευαγόρα Χατζηφραγκίσκου, όμως, βρέθηκε η λύση και θα πάει στα επόμενα σημαντικά ραντεβού με επιπλέον λύση. Τον Μιχάλη Μορφή!
Η Δόξα αξιοποίησε το παραθυράκι των κανονισμών που επιτρέπει την μεταγραφή ή εγγραφή τερματοφύλακα, οποιαδήποτε στιγμής της περιόδου (φέτος το έκανε και η Ομόνοια) και επανένταξε στο ρόστερ της, τον Μιχάλη Μορφή.
Ο Κύπριος τερματοφύλακας, ο οποίος είναι προπονητής στην προσφυγική ομάδα νιώθει έτοιμος και αν χρειαστεί θα φορέσει τα γάντια για να υπερασπιστεί την εστία της ομάδας του.
Πηγή: http://ift.tt/2nLCiLt
March 29, 2017 at 04:22PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου