Το πασχαλινό επίδομα θα δοθεί γύρω στις 10 του ερχόμενου μηνός και είναι για όλους όσοι είναι δικαιούχοι με βάση τα κριτήρια του σχεδίου χαμηλοσυνταξιούχων.
Ερωτηθείσα είπε ότι το επίδομα αφορά το ποσό των 190 ευρώ για ένα άτομο και το ποσό αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τη σύνθεση του νοικοκυριού.
Κληθείσα να πει πόσο θα είναι το συνολικό κόστος του επιδόματος για όλους τους συνταξιούχους, η κα Υπουργός είπε ότι θα ανέλθει περίπου στα 2,5 εκ. ευρώ.Ενώ ερωτηθείσα πόσοι είναι οι δικαιούχοι είπε ότι θα επεξεργαστούμε τα στοιχεία και ανάλογα θα ανακοινωθούν.
Πηγή: http://ift.tt/2nhMecF
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου