Στην Κύπρο εφτασε γύρω στις 18:40 η αποστολή του ΑΠΟΕΛ ΄μετά την ήττα απο την Αντερλεχτ και αφού ξεκουραστούν αύριο θα επιστρέψουν στις προπονήσεις ενοψει και του αγώνα με την ΑΕΛ.
Η προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις 11 το πρωί.
Πηγή: http://ift.tt/2mAIqBR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου