Δεν κατέδειξε την αιτία θανάτου του 37χρονου πατέρα που «έσβησε» στην οικία της μητέρας του προχθές στη Λεμεσό η νεκροτομή – Εν αναμονή των τοξικολογικών εξετάσεων – Κατήγγειλε ιατρική αμέλεια η οικογένεια του – Είχε μεταβεί στο Νοσοκομείο Λεμεσού για λήψη φαρμακευτικής αγωγής λίγες ώρες πριν ξεψυχήσει
Η νεκροτομή επί της σορού του άτυχου 37χρονου που ξεψύχησε προχθές στο κρεβάτι του, στην οικία της μητέρας του στη Λεμεσό, δεν κατέστη δυνατόν να καταδείξει την αιτία θανάτου του.
Ο 37χρονος που διέμενε μόνιμα στη Λευκωσία, με τη συμβία του και το 2χρονο παιδί τους, είχε έρθει στη Λεμεσό για να περάσει μερικές μέρες με την οικογένεια του. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της οικογένειας, προχθές στις 9 το πρωί είχε μεταβεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού για να του χορηγηθεί φαρμακευτική αγωγή καθώς είχε διαγνωστεί ότι έπασχε από αγχολυτική διαταραχή-κατάθλιψη, μετά και το θάνατο του αδελφού του πριν από περίπου εννέα μήνες. Σύμφωνα πάντα με τα όσα αναφέρονται από πλευράς οικογένειας, με την επιστροφή του στο σπίτι, ο 37χρονος αισθανόταν ιδιαίτερα εξαντλημένος και λίγες ώρες αργότερα εντοπίστηκε από τη μητέρα του αναίσθητος στο κρεβάτι του. Ακολούθως και αφού μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Λεμεσού διαπιστώθηκε ο θάνατος του.
Η οικογένεια προχώρησε με καταγγελία για ιατρική αμέλεια.
Τη νενομισμένη νεκροτομή επί της σορού του άτυχου 37χρονου διενήργησε ο ιατροδικαστής Σοφοκλής Σοφοκλέους, στην παρουσία του ιδιώτη ιατροδικαστή Μάριου Ματσάκη ο οποίος διορίστηκε από την οικογένεια. Ωστόσο δεν κατέστη δυνατόν να εντοπιστεί η αιτία θανάτου, κάτι που αναμένεται να καταδείξουν οι ιστοπαθολογικές και τοξικολογικές εξετάσεις για τις οποίες έχουν ληφθεί δείγματα.
- Καταλείπει κοριτσάκι 2 χρόνων ο 37χρονος που «έσβησε» στη Λεμεσό…
- 37χρονος βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του στη Λεμεσό… Καταγγέλλουν ιατρική αμέλεια οι συγγενείς
Πηγή: http://ift.tt/2oifEeV
March 31, 2017 at 12:47PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου