Μετά τον Μάριο Δημητρίου, ήταν η σειρά του Νίκανδρο Μπρέβελντ να κάνει το δικό του κάλεσα στον κόσμο της Ομόνοιας.
Διαβάστε τι δήλωσε:
"Είναι περισσότερο από ένα παιχνίδι, στο γήπεδο δημιουργούνται αναμνήσεις. Και θέλουμε να είσαστε κομμάτι αυτών των αναμνήσεων. Είμαστε κάτι περισσότερο από μια ομάδα και εσείς είσαστε κάτι περισσότερο από οπαδοί. Είμαστε ένα. Χρειαζόμαστε τη στήριξή σας. Χρειαζόμαστε την ατμόσφαιρα, χρειαζόμαστε την ενέργειά σας, που μας δίνει δύναμη να στοχεύσουμε ψηλά. Που μας δίνει δύναμη να πετύχουμε τους στόχους μας. Μόνο μαζί, θα το πετύχουμε αυτό".
Πηγή: http://ift.tt/2oouMnH
March 31, 2017 at 12:34PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου