Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Είμαι παντρεμένος 5 χρόνια αλλά συνεχίζω να βγαίνω ραντεβού με μια γυναίκα..Η εξομολόγηση που θα σας αλλάξει τον τρόπο σκέψης

Share this:



Θέλω να εξομολογηθώ κάτι: Βγαίνω με μια γυναίκα, αλλά είμαι και παντρεμένος.” “Είναι απίστευτη. Είναι όμορφη, έξυπνη και δυνατή. Μου αρέσει να πηγαίνω μαζί της σε καφέ, σινεμά, εκθέσεις. Μου αρέσει να της λέω ότι είναι πανέμορφη. Δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που έμεινα θυμωμένος μαζί της για πάνω από 5 λεπτά. Όσο άσχημη μέρα […]

The post Είμαι παντρεμένος 5 χρόνια αλλά συνεχίζω να βγαίνω ραντεβού με μια γυναίκα..Η εξομολόγηση που θα σας αλλάξει τον τρόπο σκέψης appeared first on ViralMan.



Διαβάστε περισσότερα: εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος