Εκτός ημιτελικού στα 400 μέτρα γυναικών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου του Λονδίνου έμεινε η Ελένη Αρτυματά η οποία έκανε χρόνο 53.26 στην 4η προκριματική σειρά και δεν κατάφερε να προκριθεί. Πάντως πρόκειται για ένα πρωτόγνωρο αγώνισμα για την ίδια καθώς για πρώτη φορά συμμετείχε σε αυτό.
Πηγή: http://ift.tt/2fjFxI1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου