Με την προδιαγραφόμενη απόκτηση του Βραζιλιάνου κεντρικού αμυντικού Φαμπρίσιο στην Ομόνοια ο αριθμός των κοινοτικών/ξένων ανεβαίνει στους 16 και έτσι θα πρέπει να αποχωρήσει κάποιος.
Αυτός εκτός απροόπτου θα είναι ο Μπλάντι Τουρέ. Λίγο τα τερτίπια του πριν την στην αρχή της προετοιμασίας, και ο λίγο το ότι υπάρχουν πολλές επιλογές στην θέση του τον θέτουν εκτός ομάδας.
Μάλιστα η Ομόνοια θα έχει και όφελος από αυτή την αποχώρηση αφού είναι πολύ κοντά στην πώληση του.
Ο Πάμπος Χριστοδούλου ήταν ανάμεσα σε Τουρέ και Μπρέβελ όμως κατέληξε στο ότι ο Ολλανδός μπορεί να δώσει περισσότερα πράγματα.
.Πηγή: http://ift.tt/2vsmB0r
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου