«Μας άφησε παραμονές του ΑΠΟΕΛ-ΑΕΚ, παρεμπιπτόντως ήταν το χειρότερο παιχνίδι»
Share this:
Τέλος της καριέρας του στη διαιτησία για τον Σάββα Ζαφείρη, ο οποίος με ανακοίνωσή του ευχαριστεί όσους τον βοήθησαν, ενώ κάνει αναφορά και στο χειρότερο του παιχνίδι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου