Μέσω βίντεο οι οργανωμένοι οπαδοί της Ομόνοιας παρουσιάζουν το νέο τους σύνθημα.
Παράλληλα μέσω ανακοίνωσης τους αναφέρουν:
Μπαίνουμε αισίως στην τελική ευθεία για την έναρξη των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων. Η πρεμιέρα του πρωταθλήματος είναι πολύ κοντά και η τριφυλλάρα το ερχόμενο Σάββατο δίνει το πρώτο φιλικό στην Κύπρο.
Δεν θα μπούμε καν στην διαδικασία να κάνουμε κάλεσμα γιατί ήδη τα καραβάνια αρχίζουν να γεμίζουν από κάθε άκρη της Κύπρου και το Σάββατο παλιοί αλλά και νέοι παίχτες δεν θα πιστεύουν στα μάτια τους.
Εμείς ασταμάτητα χωρίς ίχνος διακοπής συνεχίζουμε σε πολύ πιο έντονους ρυθμούς να δουλεύουμε για την φετινή χρονιά σε όλους τους τομείς για να παρουσιαστούμε όσο πιο δυνατοί γίνεται. Ήδη έγινε συνάντηση την προηγούμενη Δευτέρα με όλα τα κλιμάκια μας για να οργανωθούμε ακόμα καλύτερα.
Πιο ενωμένοι και συσπειρωμένοι από ποτέ λοιπόν ετοιμαζόμαστε για άλλη μια παράσταση. Το Σάββατο από τις 18:30 το βόρειο πέταλο αρχίζει να ντύνεται στα πράσινα και να χορεύει στους ρυθμούς μας!
ΟΛΟΙ ΠΡΑΣΙΝΑ - ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ
ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΘΥΡΑ ΕΝΝΙΑ
ΥΓ - Απολαύστε το νέο επίσημο σύνθημα και προωθήστε το να το μάθει και ο τελευταίος ΟΜΟΝΟΙΑτης.
ΥΓ-2 Πάρτι Θ9 ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗΣ απόψε στον κεντρικό και αντάμωμα με όλη την φοιτητοπαρέα.Κοπίαστε όλοι να στηρίξουμε την προσπάθεια τους γιατί το αξίζουν.
ΥΓ-3 Το Σάββατο θα υπάρχει συνεργείο στην βόρεια για εγγραφές μελών ΘΥΡΑ 9 για την νέα χρονιά.
Πηγή: http://ift.tt/2uYikP9
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου