Το ΑΠΟΕΛ ενημερώνει μέσω social media ότι έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια για το κάτω διάζωμα της Δυτικής ενόψει Σλάβια.
Η ανάρτηση:
“Ενημερώνουμε ότι έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια για το κάτω διάζωμα δυτικής.Διαθέσιμα εισιτήρια για Δυτική πάνω διάζωμα, Ανατολική και Νότια”
Πηγή: http://ift.tt/2uY97oe
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου