Η διοίκηση της ΑΕΚ παρέθεσε γεύμα στους δημοσιογράφους που ακολούθησαν την αποστολή της ομάδας στην Τσεχία ενόψει του σημερινού αγώνα κόντρα στην Βικτόρια Πλζεν.
Παρών και ο απέσταλμένος του συγκροτήματος ΔΙΑΣ, Γρηγόρης Γεωργίου που θα έχει την ευθύνη της μετάδοσης του παιχνιδιού από τις συχνότητες του Ράδιο Πρώτο.
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2v4IONb
August 17, 2017 at 02:13PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου