Την τελευταία της προπόνηση στο Plzen ολοκλήρωσε πριν από λίγο η ΑΕΚ, προτού μπει στο αεροπλάνο για αναχώρηση.
Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό παιχνίδι με αντίπαλο την FC Viktoria Plzen έκαναν αποθεραπεία και οι υπόλοιποι κανονική προπόνηση.
H ΑΕΚ θα γευματίσει στο ξενοδοχείο και το απόγευμα θα πάρει τον δρόμο της επιστροφής για την Κύπρο.
Το Σάββατο (19/08) έχει παραχωρηθεί ρεπό, με την επιστροφή στις προπονήσεις να είναι προγραμματισμένη για το πρωί της Κυριακής (20/08).
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2v7GViN
August 18, 2017 at 01:24PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου