Που εντοπίστηκε το “ζευγάρι”;
Όλοι θυμόμαστε τη Μαρία Ηλιάκη να εξομολογείται στην Ελένη Μενεγάκη τον περασμένο Φεβρουάριο ότι η ίδια και ο Νεκτάριος Γαλίτης χώρισαν οριστικά. Φαίνεται, όμως, ότι κάτι έχει αλλάξει και πάλι από τότε…
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της Espresso, η Μαρία Ηλιάκη και ο Νεκτάριος Γαλίτης εντοπίστηκαν να διασκεδάζουν σε γνωστό μπαράκι στην Αμοργό. Οι δυο τους δεν έδειχναν να αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα στη σχέση τους. Απολάμβαναν το ποτό τους και τις μουσικές επιλογές του dj και ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετοι.
Μια εβδομάδα νωρίτερα, πληροφορίες τους ήθελαν να βρίσκονται στην Κίμωλο και μάλιστα να έχουν φτάσει στο νησί με το σκάφος του επιχειρηματία.
πηγη:zappit.gr
Πηγή: http://ift.tt/2w9nPef
August 03, 2017 at 11:27AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου