Την τελευταία της προπόνηση στο Plzen έκανε η ΑΕΚ πριν την αναχώρηση της για την επιστροφή της στην Κύπρο.
Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό (17/08) παιχνίδι με αντίπαλο την FC Viktoria Plzen έκαναν αποθεραπεία και οι υπόλοιποι κανονική προπόνηση.
Οι κιτρινοπράσινοι θα γευματίσει στο ξενοδοχείο και το απόγευμα θα πάρει τον δρόμο της επιστροφής. Το Σάββατο (19/08) έχει παραχωρηθεί ρεπό, με την επιστροφή στις προπονήσεις να είναι προγραμματισμένη για το πρωί της Κυριακής (20/08).
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2icVsIY
August 18, 2017 at 01:42PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου