Αγνοείται από χθες το μεσημέρι 49χρονη από τη Λεμεσό, η οποία νοσηλεύτηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού, της έδωσαν εξιτήριο και από τότε δεν την έχει δει κανείς.
Στην καταγγελία για την εξαφάνισή της προέβη η αδελφή της 49χρονής.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από την Αστυνομία, η 49χρονη μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο με ασθενοφόρο, μετά από κατάποση μεγάλης ποσότητας χαπιών.
Αφού έλαβε την κατάλληλη θεραπεία από το ιατρικό προσωπικό, της δόθηκε εξιτήριο και από τότε οι οικείοι της την αναζητούν.
Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε μπορεί να επικοινωνήσει με τον πλησιέστερο αστυνομικό σταθμό.
Πηγή: http://ift.tt/2fnMKGW
August 08, 2017 at 08:10AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου