Ώρες αγωνίας για τους οικείους 49χρονης στη Λεμεσό – Εξαφανίστηκε μετά από εξιτήριο που πήρε από το νοσοκομείο Λεμεσού – Αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα υγείας
Στο κόκκινο η αγωνία των οικείων 49χρονης Ελλήνοκύπριας από τη Λεμεσό, τα ίχνη της οποίας εξαφανίστηκαν από χθες το απόγευμα.
Η 49χρονη είχε μεταφερθεί χθες το μεσημέρι στο νοσοκομείο Λεμεσού έπειτα από πρόβλημα που αντιμετώπισε. Μετά από τη χορήγηση της ανάλογης φροντίδας δόθηκε εξιτήριο στη γυναίκα ωστόσο από εκείνη τη στιγμή και μετά δεν έχει δώσει σημεία ζωής.
Παρά τις προσπάθειες των οικείων της δεν έγινε κατορθωτό να εντοπιστεί και έτσι η αδερφή της προσήλθε σε αστυνομικό σταθμό όπου και κατήγγειλε την εξαφάνιση της.
Η γυναίκα περιγράφεται ως κανονικής σωματικής διάπλασης, ύψους 1.55- 1.60, με καστανά μαλλιά και την ώρα που εξαφανίστηκε φορούσε μαύρη φανέλα και μαύρο παντελόνι.
Καλείται ο οποιοσδήποτε γνωρίζει οτιδήποτε να επικοινωνήσει με τον πλησιέστερο αστυνομικό σταθμό ή με τη Γραμμή Επικοινωνίας του Πολίτη στο 1460.
The post Χάθηκαν τα ίχνη 49χρονης μετά από νοσηλεία της στο νοσοκομείο Λεμεσού appeared first on Cyprus Times.
Πηγή: http://ift.tt/2vI6zPr
August 08, 2017 at 08:48AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου