Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Ρομό: «Δεν γνωρίζω αν ο ΑΠΟΕΛ…»

Share this:

Πανηγυρίζει ο δανεικός τερματοφύλακας του ΑΠΟΕΛ Ράφαελ Ρομό. Ο Βενεζουελάνος τερματοφύλακας της Μπέρσιοτ η οποία τερμάτισε στην πρώτη θέση της πρώτης περιόδου του πρωταθλήματος (το Σάββατο αρχίζει η δεύτερη περίοδος), βοήθησε τα μέγιστα για να πετύχει η ομάδα τον στόχο της.

Ο δανεικός από τον ΑΠΟΕΛ τερματοφύλακας κράτησε ανέπαφη την εστία του για εννέα παιχνίδια από τα 14 που έχει δώσει η ομάδα του και γίνεται ιδιαίτερη αναφορά αστο στοιχείο αυτό. Η Μπέρσιο τερμάτισε στην πρώτη θέση με 29 βαθμούς τρις περισσότερους από την Λεουβέν η οποία έχει 26. 

Ο Ρομό αφού απάντησε σε σχετική ερώτηση για την ομάδα, του έδωσε και την δική του απάντηση για το μέλλον του και για τον ΑΠΟΕΛ. 

«Είμαι σε δύσκολη κατάσταση. Η οικογένεια μου και εγώ είμαστε χαρούμενοι εδώ. Αλλά δεν γνωρίζω αν ο ΑΠΟΕΛ με καλέσει να πάω πίσω ή όχι. Αλλά αυτό είναι στην ζωή του επαγγελματία ποδοσφαιριστή. Ελπίζω όμως η πορεία μου στην Μπέρσιοτ να είναι το εισιτήριο μου για την Εθνική ομάδα της χώρας μου. Μετρώ ήδη 8 συμμετοχές, αλλά η τελευταία ήταν πριν δυο χρόνια. Επίσης θα κάνω τα πάντα για να οδηγήσω την ομάδα μου στην πρώτη κατηγορία», τόνισε ανάμεσα σε άλλα ο Ρομό. 

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος