Ότι είπε το έκανε ο επιθετικός του Διγενή Ορόκλινης Αντρέας Αναστασίου.
Από τα 11γκολ που είχε τον Φλεβάρη….μια αγωνιστική πριν από το τέλος του πρωταθλήματος Γ’ κατηγορίας έφτασε τα 20 και είναι ο πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος. Πλέον ο Διγενής θα αγωνίζεται από την νέα σεζόν στον πρωτάθλημα της Β’ κατηγορίας.
Εύστοχος και ο τίτλος της συνέντευξης μας που φιλοξενήθηκε στις 21-02-2017. Σκοράρει και έρχεται
Πηγή: http://ift.tt/2pV2phs
April 24, 2017 at 10:11AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου