Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

«Έχει υπερμεγέθες «εγώ» και ματαιοδοξία»! Άγριο κράξιμο σε Χανταμπάκη και Μπο από το Happy Day! «Aς χαλαρώσουμε λίγο»…(Βίντεο)

Share this:

Στο Happy Day σχολίασαν την χτεσινή αποχώρηση του Στέλιου Χανταμπάκη από το Survivor, αλλά και τις εξελίξεις στο παιχνίδι γενικότερα.

«Εγώ στεναχωρήθηκα» είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή, «έτσι όπως τον είδα ανέκφραστο… Πάντως, αποτυπώθηκε το κλίμα των social media και όντως αποχώρησε ο Στέλιος. Εγώ διέκρινα μια αμηχανία στα πρώτα δευτερόλεπτα της ανακοίνωσης.» «Καλέ, δεν το πίστευε. Περίμενε ότι θα είναι ο νικητής του παιχνιδιού. Γιατί στεναχωρήθηκες; Θα δει και τα παιδάκια του τώρα το Πάσχα» απάντησε η Ελένη Τσολάκη. Διαβάστε παρακάτω…

«Εγώ διέκρινα εγωισμό και ματαιοδοξία. Πες τι άλλο θα μπορούσες από το «έχω το κεφάλι πάρα πολύ ψηλά» να πεις που να δείξει ένα υπερμεγέθες εγώ τη στιγμή της αποχώρησης» έριξε τα καρφιά του ο Δημήτρης Παπανώτας.

Αναφορικά με την συμπεριφορά της Ειρήνης Παπαδοπούλου, η Ελένη Τσολάκη είπε:«Εγώ δικαιολόγησα την Ειρήνη, αλλά τώρα πρέπει να ηρεμήσει λίγο κατ’εμέ». «Είναι η στρατηγική της, να τους σπάσει τα νεύρα!» προσπάθησε να εξηγήσει ο Χάρης Λεμπιδάκης. «Ποια στρατηγική; Εγώ βλέπω τον Μπο να έχει κάνει πιο πολλές κωλοτούμπες και από τον Ιωάννη Μελισσανίδη! Και να τη λέει και κοριτσάκι; Ας χαλαρώσουμε λίγο!» ξέσπασε η Ελένη Τσολάκη. «Είναι η μόνη που τσαλακώνεται λίγο και βγάζει την γκρίνια της» ανέφερε η παρουσιάστρια.

H παρέα δεν παρέλειψε να σχολιάσει και το ότι ο Χανταμπάκης δεν χαιρέτησε τον Σπαλιάρα, αναρωτώμενοι αν είναι όρος της παραγωγής, ή απλά κίνηση απαξίας του παίκτη. Δείτε τι ειπώθηκε στο βίντεο που ακολουθεί:


Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση η σύζυγος του Χανταμπάκη! Η πρώτη αντίδρασή της στις φήμες για την αποχώρησή του…(Βίντεο)

«Αυτό είναι παράνοια!» Άγριο ξέσπασμα της Κατερίνας Καινούργιου για το Survivor: «Γιατί εκτίθενται τόσο πολύ;» (Βίντεο)

Εκτάκτως την Κυριακή στο Survivor η Ειρήνη Κολιδά και ο Πάνος Αργιανίδης! Τι θα συμβεί; Μαζί τους και ο ….

The post «Έχει υπερμεγέθες «εγώ» και ματαιοδοξία»! Άγριο κράξιμο σε Χανταμπάκη και Μπο από το Happy Day! «Aς χαλαρώσουμε λίγο»…(Βίντεο) appeared first on YOU WEEKLY.



Πηγή: http://ift.tt/2pspxTs

April 12, 2017 at 09:06AM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος