Ο Νίκος Παππάς πήρε από το... χέρι τον Παναθηναϊκό, σημειώνοντας 10 πόντους μόνο στην 4η περίοδο, στον 2ο τελικό με τον Ολυμπιακό, για το 1-1 στη σειρά.
Οι «πράσινοι» επικράτησαν με 84-80 των μαχητικών «ερυθρόλευκων» που μετέβησαν στο ΟΑΚΑ χωρίς τον αρχηγό τους, Βασίλη Σπανούλη. Οι δύο «αιώνιοι» ανανέωσαν το ραντεβού τους για την ερχόμενη Κυριακή (4/6, 21:00) στο ΣΕΦ.
Τα δεκάλεπτα: 17-20, 41-39, 59-53, 84-80
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2qGlCHL
June 01, 2017 at 10:57PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου