Ο Άλεξ Ντα Σίλβα αποχαιρέτησε με ένα ξεχωριστό τρόπο τον Μάριο Σέρτζιο, μετά την αποχώρηση του τελευταίου από τον Απόλλωνα.
Αναλυτικά η ανάρτησή του:
«Καλύτεροι φίλοι είναι αυτοί που διαμαρτύρονται με την μουσική που ακούς κι όμως στο τέλος τραγουδούν μαζί σου. Όπου κι αν πας, σήκωσε το ποτήρι ψηλά. Θα μου λείψεις φίλε».
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2sA8BNi
June 06, 2017 at 07:22PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου