Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος έφτασε στο ΣΕΦ με το πούλμαν της ομάδας αλλά τον συνόδευσε και θωρακισμένο όχημα για λόγους ασφαλείας.
Το Σάββατο ο Δ. Γιαννακόπουλος είχε στείλει μήνυμα μέσω του λογαριασμού του στο Instagram πως θα μεταβεί στο γήπεδο του Ολυμπιακού, με σκοπό να πάρει αυτό που του... αξίζει!
Συγκεκριμένα ανέβασε μία φωτογραφία με την ατάκα: "I'm coming for everything i deserve". Λίγες ώρες αργότερα φαίνεται πως κάνει πράξη τα λεγόμενα του.
Αν και μετέβη με το πούλμαν της ομάδας στο ΣΕΦ, συνοδεύτηκε από θωρακισμένο όχημα αλλά και με... ενισχυμένο προσωπικό ασφαλείας. Δεν αποκλείεται δε να φύγει μ' αυτό από το γήπεδο μετά το τέλος του ματς.
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2s0dH5C
June 11, 2017 at 08:26PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου