Όπως τόνισε η υπουργός Εργασίας Ζέτα Αιμιλιανίδου, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής διάσκεψης, η νομοθεσία που τέθηκε σε ισχύ σήμερα, προβλέπει τσουχτερά διοικητικά πρόστιμα για τους εργοδότες, για κάθε αδήλωτο εργαζόμενο. Ξεκαθαρίζοντας πως δεν θα δοθεί άλλη απαλλαγή σε όσους παρανομούν, μετά την 3μηνη περίοδο χάριτος που προβλέπει ο νόμος.
Τα πρόστιμα, είπε, ανέρχονται σε 500 ευρώ για κάθε αδήλωτο εργαζόμενο, και για ένα εξάμηνο πριν από την ημερομηνία διαπίστωσης της παράβασης, συνολικά 3.500.
Η νομοθεσία προνοεί επίσης την προσωρινή αναστολή της λειτουργίας μιας επιχείρησης ή ενός τμήματός της για μέγιστο διάστημα 48 ωρών, όταν επιβάλλεται νέο διοικητικό πρόστιμο εντός περιόδου δύο ετών.
Για τους αυτοτελώς εργαζόμενους, η νομοθεσία προβλέπει την επιβολή διοικητικού προστίμου ύψους 200 ευρώ, με ανώτατο ποσό τις 5 χιλιάδες, ενώ ισχύει επίσης το τεκμήριο του εξαμήνου.
Πηγή: http://ift.tt/2rzT7uE
June 14, 2017 at 03:00AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου