«Ριζώνει» στο Μάντσεστερ και στο «Ολντ Τράφορντ» ο Ζοζέ Μουρίνιο. Ο Πορτογάλος τεχνικός έχει πείσει με τη δουλειά του τη διοίκηση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ειδικά με την κατάκτηση του Europa League, και παρά το γεγονός ότι έχει συμβόλαιο τριών ετών, οι ιδιοκτήτες του αγγλικού συλλόγου επιθυμούν, να παρατείνουν για δύο ακόμα χρόνια τη συνεργασία τους, έως το 2022.
Σύμφωνα με τα αγγλικά ΜΜΕ, στη Μάντσεστερ είναι ικανοποιημένοι με το έργο του Μουρίνιο, ενώ έχουν αποφασίσει επίσης να βελτιώσουν τις ετήσιες αποδοχές του, από 12 σε 14 εκατ. ευρώ. Στα σχετικά ρεπορτάζ, μάλιστα, επισημαίνεται ότι ο αντιπρόεδρος του συλλόγου, Εντ Γουντγουόρντ, έχει ενημερώσει τον Μουρίνιο ότι θα του δώσει σχεδόν 250 εκατ. ευρώ για την αναδιαμόρφωση της ομάδας!
Πηγή: http://ift.tt/2rXrdXL
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου