Όπως είπε, υπάρχει επάρκεια και δεν πρέπει να ανησυχεί κανένας για τις συντάξεις για τα επιδόματα για τα δικαιώματα του.
Από πλευράς του ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε πως παρόλο που χρωστά το κράτος 7,6 δισεκατομμύρια ευρώ στο ταμείο, δεν τίθεται θέμα αποπληρωμής: "Εάν για παράδειγμα το κράτος πληρώσει 100 εκατομμύρια στο ΤΚΑ σημαίνει ότι αντί να μειωθεί το πραγματικό δημόσιο χρέος θα αυξηθεί και θα πληρώνει το κράτος επιπλέον τόκους. Δεν υπάρχει λογική, τώρα που έχουμε ψηλό δημόσιο χρέος να δανειστούμε και να το αυξήσουμε κι άλλο".
Αναφορά έγινε και στην σύνταξη χηρείας για άνδρες. Οπως η κυρία Αιμιλιανίδου, είπε, θα πρέπει να δοθεί γιατί είναι θέμα ισότητας: "Με τον αναλογιστή προχωρούμε σε μελέτες επεξεργασίας σεναρίων ώστε να εισαχθεί η σύνταξη, χωρίς να διακινδυνεύσει το ΤΚΑ Εάν τελικά υπάρξει ανάγκη για αύξηση των εισφορών κατά 0,8%, γίνονται σενάρια ώστε οι εισφορές να αυξηθούν σε μεταγενέστερο στάδιο και σίγουρα, όχι αυτή την περίοδο".
Αναφέρθηκε επίσης ότι το ποσοστό γεννήσεων είναι 1,3% , ενώ το ποσοστό αναπλήρωσης του πληθυσμού είναι 2,1%. Κάτι που σημαίνει ότι ο πληθυσμός της Κύπρου γερνά συνεχώς και ότι οι εισφορές είναι λιγότερες από τις παροχές.
Πηγή: http://ift.tt/2rIiGI5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου