Share this:
Σίγα-σιγά γεμίζει το ΓΣΠ. Οι φίλοι του ΑΠΟΕΛ, εισέρχονται στο ΓΣΠ Νότια και Ανατολική εξέδρα στο στάδιο της πρωτεύουσας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου