Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Ρονάλντο: "Στο Μάντσεστερ δεν με αποδοκίμαζαν ποτέ"

Share this:


Ο Κριστιάνο Ρονάλντο παραχώρησε συνέντευξη πριν από τον τελικό Champions League με αντίπαλο τη Γιουβέντους και ρωτήθηκε για τις αποδοκιμασίες που άκουγε στο "Μπερναμπέου" κατά τη διάρκεια της σεζόν.




Ο Κριστιάνο Ρονάλντο δεν ξεχνάε τις αποδοκιμασίες και τα σφυρίγματα εναντίον του που άκουσε φέτος στο "Σαντιάγο Μπερναμπέου", παρότι η Ρεάλ Μαδρίτης έφτασε στο τέλος της σεζόν με το πρωτάθλημα στην τροπαιοθήκη της και με έναν τελικό Champions League έσχατη αποστολή για φέτος.

Ο Πορτογάλος αρχισκόρερ του συλλόγου μίλησε στο τηλεοπτικό δίκτυο "La Sexta" και μεταξύ άλλων ρωτήθηκε για αυτές τις δυσάρεστες στιγμές. "Έχω πολλή υπομονή, αλλά δεν μου αρέσει. Το να δέχομαι κριτική στο γήπεδο δεν είναι φυσιολογικό. Όταν δίνω το 100% και τα πράγματα δεν έρχονται όπως τα θέλω, σφυρίζουν".

"Στο Μάντσεστερ δεν μου συνέβη ποτέ. Η νοοτροπία είναι διαφορετική. Είμαι πολύ χαρούμενος στην Ισπανία, αλλά έχω και τις μνήμες του Μάντσεστερ επίσης".

Όσο για τον τελικό με αντίπαλο τη Γιουβέντους στο Κάρντιφ, ο 32χρονος επιθετικός δήλωσε: "Η Ρεάλ είναι πάντοτε φαβορί, αλλά πρέπει να το αποδείξουμε, προσπαθώντας να είμαστε καλύτεροι από αυτούς στον αγωνιστικό χώρο. Εάν νομίζεις ότι είσαι ο καλύτερος, δεν σημαίνει ότι δεν κατέχεις ταπεινότητα".



Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2qGYkwC

May 31, 2017 at 10:21PM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος