Ο μάνατζερ ράγκμπι το απόγευμα της Πέμπτης βρέθηκε στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη και αναφέρθηκε στην κοινή τους έξοδο με την παρουσιάστρια να εκδηλώνει την αντίδραση της. «Α… τα χαιρετίσματα μας, να του πεις», είπε η ίδια.
Θυμίζουμε πως ο Στέλιος είναι ο μοναδικός παίκτης από εκείνους που έχουν αποχωρήσει και δεν τον έχουμε δει ακόμη καλεσμένο στην εκπομπή, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε τον λόγο.
Πηγή:gossip-tv.gr
Πηγή: http://ift.tt/2qZOA2v
May 25, 2017 at 05:24PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου