Περισσότερο από ένας μήνας έχει περάσει από την αποχώρηση του Στέλιου Χανταμπάκη στο Survivor και ο πρώην παίκτης του reality επιβίωσης κάνει παρέα μόνο με τον «κολλητό» του Λάμπρο Χούτο.
Μέχρι και χθες, ο παρουσιαστής δεν είχε συναντηθεί με κανέναν άλλο συμπαίκτη του, προτιμώντας να διαθέτει χρόνο μόνο για την οικογένειά του.
Να, όμως, που έγινε η έκπληξη!
Το βράδυ της Τετάρτης, ο Στέλιος συναντήθηκε με τον Πάνο Αργιανίδη, με τον δεύτερο να ανεβάζει στο προφίλ του στο Instagram ένα στιγμιότυπο, σχολιάζοντας: “Όταν υπάρχει καλή διάθεση … η ζωή μας γίνεται πολύ πιο όμορφη”.
Μαζί τους ήταν και ο Γιώργος Μανίκας, αλλά και κάποιοι άλλοι φίλοι τους.
Δείτε το στιγμιότυπο.
Πηγή: fthis.gr
Πηγή: http://ift.tt/2r1QY8J
May 26, 2017 at 05:40AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου