Ο Ονησίφορος Ρουσιάς αποχαιρετά την Ομόνοια μετά από 4,5 χρόνια και στέλνει το δικό του ξεχωριστό μήνυμα.
Αναλυτικά:
«Θέλω να ευχαριστήσω όλη την οικογένεια της Ομόνοιας για τα 4,5 χρόνια που περάσαμε μαζί, όπως και όλους μου τους συμπαίκτες. Έζησα μοναδικές στιγμές σ' αυτό το διάστημα, τόσο ευχάριστες όσο και δυσάρεστες, οι οποίες μου έδωσαν πολλά. Η αγάπη των απλών ανθρώπων που συναντούσα στο δρόμο ήταν πάντοτε συγκινητική που με έκανε πάντα να αγωνίζομαι με πάθος για την ομάδα, γι' αυτό τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς!
May 26, 2017 at 11:46am PDT
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2rZczPi
May 26, 2017 at 09:52PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου