Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

«Μου πρότειναν να κάνω πρωινό στο Mega, και να συμμετέχω στο πρωινό της Μενεγάκη!» Απίστευτη αποκάλυψη πασίγνωστης Ελληνίδας ηθοποιού…(Βίντεο)

Share this:

Η Ελένη Καστάνη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου.

Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε για τη νέα της δουλειά, και αποκάλυψε τις προτάσεις που έχει δεχτεί για εκπομπή στην τηλεόραση:

«Μου έχουν προτείνει να κάνω εκπομπές μαγειρικής πολλές, αλλά το απέρριψα, γιατί είμαι ηθοποιός. Φυσικά και μου έχουν προτείνει να κάνω πρωινό! Στο Mega να κάνω το Πρωινό, ακριβώς πριν το Φώτη και τη Μαρία. Διαβάστε παρακάτω…

Και η Άννα Πρετεντέρη μου είχε προτείνει να κάνω στο Πρωινό της Ελένης Μενεγάκη μια ρουμπρίκα με κουτσομπολιά, αλλά εγώ δεν ήθελα να βγαίνω να κατηγορώ τους συναδέλφους μου και τέτοια και είπα όχι!» αποκάλυψε η ηθοποιός. Δείτε τι είπε στο βίντεο που ακολουθεί:

The post «Μου πρότειναν να κάνω πρωινό στο Mega, και να συμμετέχω στο πρωινό της Μενεγάκη!» Απίστευτη αποκάλυψη πασίγνωστης Ελληνίδας ηθοποιού…(Βίντεο) appeared first on YOU WEEKLY.



Read More: http://ift.tt/2qViFQz

May 24, 2017 at 10:27AM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος