Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Παραιτήθηκε από τη Συμμαχία ο Παύλος Μυλωνάς

Share this:

Την απόφασή του να αποχωρήσει από τη Συμμαχία Πολιτών, ανακοίνωσε σήμερα ο Παύλος Μυλωνάς. 

Ο βουλευτής του κόμματος στην επαρχία Λεμεσού, ανέφερε πως η συνέχιση της πορείας του ως ανεξάρτητος βουλευτής, «οφείλεται στη σοβαρότατη διαφωνία μου με την απόφαση του κύριου Λιλλήκα να κατέλθει ως υποψήφιος πρόεδρος στις επερχόμενες εκλογές».

Αυτούσια η ανακοίνωσή του

Η απόφασή μου για αποχώρηση από τη Συμμαχία Πολιτών και τη συνέχιση της κοινοβουλευτικής μου πορείας ως ανεξάρτητος βουλευτής οφείλεται στη σοβαρότατη διαφωνία μου με την απόφαση του κύριου Λιλλήκα να κατέλθει ως υποψήφιος πρόεδρος στις επερχόμενες εκλογές.
Για μένα, υπέρτατος στόχος της πολιτικής μου δράσης ήταν, είναι και θα παραμείνει η ανατροπή των κατοχικών δεδομένων και η αλλαγή στα θέματα εσωτερικής διακυβέρνησης με τον τερματισμό της κομματοκρατίας σε όλους τους τομείς του βίου των πολιτών. Δηλαδή, η επαναφορά της ιδιότητας του πολίτη και όχι του πελάτη. Ακόμα, οι σοβαρότατες ευθύνες του Δημοκρατικού Συναγερμού και του ΑΚΕΛ, τόσο για την καταστροφή της οικονομίας όσο και για τη διαφθορά και την ατιμωρησία, καθώς επίσης και η συμπόρευσή τους στο Κυπριακό, δεν μπορούν να τύχουν οποιασδήποτε στήριξης ή ανοχής.
Αυτές είναι οι διαχρονικές μου θέσεις, αυτές ήταν και προεκλογικά και μετεκλογικά και έτσι θα παραμείνουν. Δεν υπάρχουν για μένα θεόσταλτοι σωτήρες, αλλά συλλογικότητα, συστράτευση και ενότητα όλων των δυνάμεων για την επιτυχία των στόχων που έχουν τεθεί.

Πηγή: philenews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΚΥΠΡΟΣ : Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : ΠΛΕΪΟΦ : ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » 2η Κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ » ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ » Κύπρος