Ο Άμπραχαμ Γκιέ κόντρα σε όλα τα προγνωστικά βρίσκεται στην αποστολή και στον πάγκο του Απόλλωνα για το μεγάλο τελικό κυπέλλου κόντρα στον ΑΠΟΕΛ.
Τελικά ο ΚΟΑ έκδωσε έγκαιρα το δελτίο υγείας του Ιβοριανού και έτσι έχει δικαίωμα συμμετοχής απέναντι στον ΑΠΟΕΛ.
Ο Γκιέ πήρε ουσιαστικά το «οκ» από τους γιατρούς και μετά από περίπου ενάμιση μήνα μπορεί να αγωνιστεί.
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2qPnc8M
May 24, 2017 at 05:43PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου