Η αποκάλυψη της Ζαρίφη στην Ελένη: «Το έχουμε συζητήσει με τον Γιάννη, θα υιοθετούσαμε παιδί»
Το ευαίσθητο θέμα της υιοθεσίας σχολίασαν το μεσημέρι της Παρασκευής στην εκπομπή Ελένη.
Διαβάστε περισσότερα:
http://ift.tt/2roAuuA
May 26, 2017 at 02:46PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου