Δεν πρόλαβε καλά-καλά να ανακοινωθεί και ο νέος τεχνικός του ΑΠΟΕΛ, Ολλανδός Μάριο Μπεϊν έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις στην σελίδα του μάνατζερ του.
Ο Ολλανδός τεχνικός τόνισε ανάμεσα σε άλλα. «Θα ήθελα να είμαι πρώτος προπονητής και ανυπομονώ να αρχίσω. Ο ΑΠΟΕΛ αγωνίζεται συνεχώς στην Ευρώπη όπου έφερε και αρκετές επιτυχίες», ήταν τα λόγια του γαλαζοκίτρινου πλέον τεχνικού
Διαβάστε περισσότερα: http://ift.tt/2s4zYhE
May 26, 2017 at 09:36PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου