«Παγιδεύτηκαν» οι ασφαλισμένοι με βαρέα - Αντιμετωπίζονται σαν να έχουν ένσημα μικτής ασφάλισης!
Η νέα εγκύκλιος-«βόμβα» είναι σαφής. Ο ΕΦΚΑ καταργεί την προσαύξηση 0,075% σε όσους έχουν βαρέα ένσημα, έτσι ώστε η συγκεκριμένη…
Διαβάστε περισσότερα:
http://ift.tt/2r1W1WH
May 26, 2017 at 07:45AM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου