Λίγο πριν φύγει από την Σκιάθο με προορισμό τον Άγιο Δομίνικο και το Survivor, οι φίλοι του του έκαναν ένα δώρο για γούρι.
Αυτό το δώρο δεν ήταν άλλο από το μαγιό που φοράει. Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά, το μαγιό που φοράει ο Γιώργος Αγγελόπουλος κοστίζει 170 ευρώ, αφού είναι γνωστής εταιρείας και ως φίλοι δεν θα μπορούσαν να του κάνουν δώρο κάτι φθηνό.
Μέχρι στιγμής πάντως έχει φανεί γούρικο!
Πηγή:markos.tv
Πηγή: http://ift.tt/2rDAKWf
May 25, 2017 at 06:15PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου