Ο Νεκτάριος Πετεβίνος πριν το ματς με τον Άρη μίλησε στην Cytavision και αναφέρθηκε στο θέμα Σεμέδο και στην συνάντηση του Πρόδρομου Πετρίδη με τον Άντη Λάππα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νεκτάριου Πετεβίνου:
«Απ' ότι είδα από τον εκπρόσωπο τύπου της Αλκής σήμερα, δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει κάποια δέσμευση, είναι ποδοσφαιριστές που αξιολογούνται και θα δούμε
Έγινε πολύ μεγάλη συζήτηση για τη συνάντηση με τον πρόεδρο της Αλκής. Ο πρόεδρος του ΑΠΟΕΛ τις τελευταίες 72 ώρες συναντήθηκε με έξι προέδρους. Ο σκηνοθέτης/δικηγόρος έκρινε πως βρήκε λαβράκι".
"Ως ΑΠΟΕΛ πολλές φορές πήραμε την πρωτοβουλία για να συζητούμε θέματα ποδοσφαιρικά. Το κάναμε και άλλες χρονιές, το κάνουμε και τώρα.»
Πηγή: http://ift.tt/2xkZRzL
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου