Η απόφαση πάρθηκε και η Σάσα Σταμάτη τελικά δε θα είναι στο Πρωινό!
Την αποκάλυψη έκανε ο Θέμης Γεωργαντάς στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού «Επιτέλους Σαββατοκύριακο», ο οποίος ανέφερε:
«Η Σάσα δεν θα είναι στο Πρωινό και ήταν μια δική της απόφαση. Η πραγματική σχέση και φιλία δεν είναι μπροστά από τις κάμερες, είναι από πίσω. Δεν υπάρχει περίπτωση τη Σάσα Σταμάτη εγώ να τη χάσω από τη ζωή μου» και δεν δίστασε να πει ο Θέμης πως ουδείς αναντικατάστατος. «Δηλαδή, αν φύγω εγώ από κάπου δεν νομίζω πως δεν θα μπορούν να βρουν άλλον! Έτσι γίνεται!». Δείτε το σχετικό απόσπασμα!
πηγη:gossip-tv.gr
Πηγή: http://ift.tt/2wgR3qe
September 09, 2017 at 03:21PM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου